Παρασκευή 1 Φεβρουαρίου 2013

Υπάρχει άνω του ενός από το κάθε τι

    
 
I dissolve in trust
I will sing with joy
I will end up dust
I’m in HEAVEN
 
- Πότε γεννήθηκες*;

- Γεννήθηκα και διαλύθηκα μέσα στην εμπιστοσύνη τής ύπαρξης στο μεταξύ χωροχρονικό διάστημα τής αβύσσου που χωρίζει τη πλευρά όπου βρίσκομαι τώρα όπως σας βλέπω και με βλέπεις - βλέπετε· και της άλλης...
    
- Ποιός είσαι*;

- Είμαι ένα αγόρι που ξυπνώντας από κώμα βρέθηκα μπροστά στους καθρέφτες των ματιών μιας νεράιδας και το μόνο που είδα δεν ήταν παρά το είδωλό μου μεταμορφωμένο σε έναν πληγωμένο Γυμνό Λυκάνθρωπο (Stripped Werewolf).  Αυτό μάλλον το ξέρεις - ξέρετε ήδη. Αυτό που δε ξέρετε - ξέρεις και δεν ήξερα μέχρι αυτή την ώρα είναι ότι στην άλλη πλευρά είμαι ένας Μαύρος Κότσυφας (Μπλακ Μπερντ)· και πρόκειται να τραγουδήσω με χαρά...
    
- Ποιό είναι το σημαντικότερο πράγμα για σένα*;

- Το σημαντικότερο πράγμα για μένα εδώ που βρίσκομαι κλείνοντας το μάτι προς τον άλλο που είμαι εκεί είναι η συνειδητοποίηση ότι αργά ή γρήγορα εγώ είτε εκεί είτε εδώ θα καταλήξω σκόνη.

   
- Τί θα ήθελες από τη ζωή*;

- Βρίσκομαι στο παράδεισο... Τί άλλο να θέλω; Δε ξέρω. Ρώτα - ρωτήστε τον άλλο που είμαι στην άλλη πλευρά που ξεκίνησε να τραγουδά ενώ εγώ παραμένω καθηλωμένος πληγωμένος κι επικίνδυνος (για ποιον;)· περιμένοντας μια αγάπης φωτιά να με κάψει.
    
M.M.
   
_____________

* Krzysztof Kieslowski, Talking Heads
                 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου