Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2014

Εμβατήριο πένθιμο και οριζόντιο

   
  
Αμάξι στις φλόγες, δίχως οδηγό στο τιμόνι
Υπόνομοι παντού γεμάτοι λάσπες χιλιάδων μοναχικών αυτόχειρων
Και ένας άνεμος σκοτεινός χτυπά με τις ριπές του

Το Κράτος διαφθείρει και διαφθείρεται
Και εμείς είμαστε ποτισμένοι με τόσα πολλά ναρκωτικά

Ραδιόφωνο ανοιχτό κλειστές κουρτίνες

Έχουμε παγιδευτεί στην κοιλιακή αυτής της απαίσιας μηχανής χώρα
Και η μηχανή αιμορραγεί θάνατο

Ο ήλιος έκανε πτώση (στην τροχιά του φεγγαριού)
Και οι διαφημιστικές πινακίδες ακόμα λοξοκοιτούν
Και τα πανιά σημαίες δεν χορεύουν άλλο στην κορυφή των στύλων


«Συνέχισε να μου μιλάς», είπες.

   
Τα κτίσματα άρχισαν να υποχωρούν μέσα στο βάρος
Των μανάδων που εκκόλαπταν τα μωρά τους
Για να τα περισυλλέγουν μετά δια μέσου των σπασμένων λίθων
Τραβώντας τα προς τα έξω από τα μαλλιά· μέχρι που έμειναν καραφλά
 

Η γραμμή του ορίζοντα ήταν τόσο ωραία ξαναμμένη
Τα μέταλλα διαστέλλονταν σαν ρώγες που τεντώνονται προς τα πάνω
Τα πάντα λούζονταν σε μια λεπτή πορτοκαλί ομίχλη


Είπα, «φίλα με, είσαι όμορφη –
αυτό είναι στα αλήθεια το τέλος των ημερών μας» 

   
«Συνέχισε να μου μιλάς», είπες.

Ύστερα άρπαξες το χέρι μου
Και πέσαμε μέσα στη στιγμή
Του πιο διαυγούς ονειροπολήματος
Στο αποκορύφωμα ενός εμπύρετου παραληρήματος

Μέχρι που ένα πρωινό ξυπνήσαμε και κυλιστήκαμε λίγο πιο κάτω
Με τη βεβαιότητα ότι πρόκειται για την κοιλάδα του θανάτου

Ανοίγω το πορτοφόλι μου
Και τα χέρια μου γεμίζουν αίμα


«Θα είναι οι μέρες της περιόδου σου», σκέφτηκα και αναφώνησα:
 

«Hallelujah!»
 
«Πού πάμε;», είπες και μου έσκασες ένα φιλί.

  
«Συνέχισε να με φιλάς», πρόφτασα να ψιθυρίσω· πριν τη σιωπή...
   
Μ.Μ.+
    

2 σχόλια:

  1. έξοχα είπες... είπε... ως πραγματικοί ΦύλⒶκες Ερειπίων...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. [Σχόλιο πένθιμο & γενικό:] Είπες. Είπα. Μετά σιωπήσαμε. Λέξεις γεννάνε σιωπή & σιωπή λέξεις. Το μεταξύ διάστημα μόνο ερείπια. Οι πραγματικοί ΦύλⒶκες ίσως βρίσκονται εκεί. Με τα κεφάλια καραφλά & με τα χείλη βαμμένα αγάπη. Το εδώ ανάξιο λόγου.

      [Σχόλιο οριζόντιο & ειδικό:] Χαίρομαι που η σιωπή μου γέννησε τις λέξεις σας. Ξεκίνησα να σας παρακολουθώ & να σας διαβάζω. Εκεί που φυτρώνουν πικροί καρποί με τους οποίους μυστικά δειπνούμε & οι σιωπές ακούγονται κραυγές.

      Διαγραφή